Si totusi exista….

In primele zile din Decembrie am comandat o chitara electrica pe care fiica-mea si-o dorea cu disperare si pe care ma gandeam sa i-o pun sub brad in seara de Ajun. In Bucuresti n-am gasit ce cautam asa ca am comandat-o la Sound Creation la Timisoara. Le-am spus foarte clar ca pentru mine data de livrare este foarte importanta iar ei m-au asigurat de cateva ori ca cel tarziu pe 20-21 decembrie o sa o am livrata prin curier in Bucuresti.
Recunosc ca de nenumarate ori m-am gandit: “Ce-ar fi sa nu ajunga la timp?” Mi-am exasperat colegii si prietenii vorbind despre chitara si despre a ajunge sau a nu ajunge la timp.
I-am scris de cateva ori lui Alex Muntean de la Sound Creation si el m-a asigurat din nou ca totul e in regula. Au mai trecut cateva zile si ma suna de data asta Alex si-mi spune, ghici ce?
“Din pacate nu am vesti prea bune….” Concluzia era ca datorita conditiilor meteo din Polonia transportul e intarziat cu cateva zile. Era clar ca nu va mai ajunge la timp dar ei m-au asigurat ca vor face totul ca sa ajunga. Mda…ce sa zic? Ma luase disperarea. I-am spus inca o data cat de important era pentru mine sa o pot pune sub bradul de Craciun. Au mai trecut din nou cateva zile. I-am sunat iar. Mi-au spus ca toti stiu de chitara si de dorinta mea, ca si lor le pare rau de ce se intampla si ca vor face totul…
In jurul meu colegii se mirau ca raman calma cand vorbesc la telefon, ca nu fac scandal, ca nu-i amenint cu Protectia Consumatorului etc etc..
Acum, pe bune, ce rost ar fi avut? Am ales sa nu ma cert si sa inteleg ca asta e, se poate intampla si asta. Am ales sa-i cred ca nu e vina lor.
Pe 23 cand am plecat din Bucuresti nu mai aveam nicio speranta. Absolut niciuna. I-am sunat totusi sa vad daca o sa vina intre Craciun si Anul Nou sau daca e clar ca vine in Ianuarie. Mi-au zis ca soseste pe 24, ca e posibil sa nu livreze curierul in perioada asta etc etc… Se cam contura ideea de ianuarie. Daca tot n-o aveam de Mos’ nu mai conta ca e in 28-29 decembrie sau in ianuarie.
Naspha. Ce sa zic? Nu stiu daca-ti inchipui cum e sentimentul asta sa n-ai cadoul de Mos Craciun pentru copilul tau…In disperare de cauza ma gandeam ca-i pun fiica-mi la pom factura de la chitara si gata. Restul o sa vina cand o sa vina.
Pe 23 la 5 fara un pic ma suna cineva de la Sound Creation. Il cheama David si-mi spune ca poate sa-mi aduca el maine chitara pana la Brasov pentru ca e in drumul lui spre casa.
Iti vine sa crezi asa ceva????
Adica un om din tara asta, un necunoscut, chiar a fost dispus sa ia chitara mea in masina si sa o aduca pana la Brasov ca fiica-mea sa o aiba de Mos Craciun?
Nici acum nu-mi vine sa cred ca a fost real. Le multumesc cu drag celor de la Sound Creation. Lui David, lui Alex si doamnei cu care am vorbit de cateva ori la telefon dar pe care nu stiu din pacate cum o cheama.
Spune si tu, ce dovada mai frumoasa sa fi avut eu ca Mos Craciun exista?

4 responses to “Si totusi exista….

  1. La Multi ani, draga Mariana!
    Un an nou plin de impliniri!
    Ce bucurie sa mai citesc ceva dupa atat de mult timp!

    Trebuie sa recunosti ca ai ajutat si tu un pic norocul in povestea de mai sus.
    Daca iti indrumai fiica spre studiul pianului nu cred ca mai primea la timp instrumentul muzical asteptat.
    Sper sa recuperezi timpul in care ai „chiulit” de pe blog si sa ne cat mai des!
    P.

  2. Hahaha, fiica-mea chiar a facut pian principal pana acum 2 ani cand a trecut la chitara clasica. Deci intamplarea ar fi fost posibila…

  3. zi-mi cum stai cu orele de chitara si mai ales cu repetitiile de acasa , pentru mine sunt un „calvar”!ma stiu vecinii de la doua strazi departare si ma mai opresc din cand in cand cei mai „curajosi”,”laudand” talentul muzical de care da dovada cel mare al meu.:)

  4. La noi au avut o rabufnire de disperare acum ceva ani datorita pianului. Cand fiica-mea a trecut la chitara clasica or fi zis Doamne Ajuta! Acum cu electrica e iar un hop. Vom vedea daca va trebui sa ne mutam in zone nelocuite (:-)).
    Dar oricum, mi-ai dat sperante, deci oamenii sunt generosi si lauda (:-)))

Lasă un răspuns

