Ce filme am mai vazut si mi-au placut mult

Mi-au ramas in minte si in suflet. Le-as revedea oricand.

1. The legend of 1900
2. Dersu Uzala
3. The Truman Show
4. I am here
5. Irina Palm
6. Three monkeys
7. A separation
8. Up
9. Dead poets society
10. Medianeras
11. 127 hours
12. The lives of others (das leben der anderen)
13. Jeux d’enfants
14. Rust and bone
15. The big blue
16. The best offer
17. The way back
18. Spring, summer, autumn, winter and spring again
19. Mr. Nobody
20. Ordinary people
21. Contact
22. Entre les murs
23. Wall-e
24. Departures
25. Equilibrium
26. Winter light
27. 3-Iron
28. Dark city
29. Politiki kouzina
30. Bab’Aziz
31. The Others
32. Hotel Rwanda
33. Incendies
34. Unsere Mutter, unsere Vater
35. The Cranes are Flying

Tu ce ai adauga la aceasta lista?

7 responses to “Ce filme am mai vazut si mi-au placut mult

  1. Amelie🙂

  2. Siberia, Monamour (2011)
    A perdre la raison (2012)
    Sous le sable (2000)
    In a Better World (2010)
    I’ve Loved You So Long (2008)
    The Last Train (1973)
    Monsieur Ibrahim (2003)
    Incendies (2010)
    2046 (2004)
    Broken (2012)
    Hachi-ko (1987)

  3. Multumesc Corina! Pe unele le-am vazut si mi-au placut (In a better world, Siberia Monamour, Hachi, Monsieur Ibrahim), pe restul le-am adaugat la lista de vazut.

  4. no si io care credeam ca am vazut multe. Multumim de lista.

  5. Dersu Uzala mi-a atras imediat atentia din lista propusa de tine. Este personaj dintr-o carte foarte draga mie „Prin taigaua extremului orient” – scrisa de V. Arseniev. Si am descoperit acum ca exista si film. Nu stiam. Multumesc! Ma intreb daca as vrea sa il vad sau sa raman cu gustul lasat de cele doua volume citite de 2 ori?🙂

  6. Antonio de Oliveira Salazar

    Patima
    Puterea si adevarul
    Explozia
    Cuibul salamandrelor
    Filip cel bun
    Dincolo de nisipuri
    Bariera
    Actiunea Autobuzul
    Sa mori ranit din dragoste de viata
    Calculatorul marturiseste
    Un om in loden
    Diminetile unui baiat cuminte
    Angela merge mai departe
    Strainul
    Linistea din adancuri
    Pe malul stang al Dunarii albastre
    O lumina la Etajul 10
    Tata de duminica
    Ilustrate cu flori de camp
    Singuratatea florilor
    Bocet vesel
    Horea
    La rascrucea marilor furtuni
    Sfanta Tereza si diavolii
    Muntii in flacari
    Un suras in plina vara
    La noi in sat
    Balul de sambata seara
    Glissando
    Fapt divers
    Intunericul alb
    Aurel Vlaicu
    Tunelul
    Asteptand un tren
    Detasamentul Concordia
    Lumini si Umbre
    Portile albastre ale orasului
    Am fost 16
    Castelul condamnatilor
    Pe aici nu se trece
    Ecaterina Teodoroiu
    Stejar-Extrema urgenta
    Pe aici nu se trece
    Prea mic pentru un razboi atat de mare
    Dincolo de brazi
    Doi barbati pentru o moarte
    Secretul Cifrului
    Asediul
    Rascoala
    Baltagul
    Dincolo de pod
    Dacii
    Burebista
    Columna
    Bietul Ioanide
    Enigma Otiliei
    Dincolo de pod
    Morometii
    Marele singuratic
    Tanase Scatiu
    Prin cenusa imperiului
    Nunta de piatra
    Dreptate in lanturi
    Duhul aurului
    Cursa
    Raliul
    Prea cald pentru luna mai
    Ora H
    Mingea
    Pistruiatul
    Ciresarii
    Aventurile lui Babusca
    Fiul Muntilor
    Alarma in Delta
    Rautaciosul Adolescent
    Un comisar acuza
    Revansa
    Duelul
    Ultimul cartus
    A fost prietenul meu
    Doctorul Poenaru
    Cine va deschide usa
    Cu mainile curate
    Mihai Viteazu
    Nea Marin Miliardar
    Asta seara dansam in familie
    Misterul lui Herodot
    Padurea de Fagi
    Inghititorul de sabii
    Jachetele galbene
    Tapinarii
    Ion
    Plecarea Vlasinilor
    Intoarcerea Vlasinilor
    Tudor Vladimirescu
    Neamul Soimarestilor
    Fratii Jderi
    Intoarcerea lui Voda Lapusneanu
    Stefan cel Mare
    Drumul Oaselor
    Trandafirul galben
    Vlad Tepes
    Stop cadru la masa
    Buna seara Irina
    Mere rosii
    Probleme personale
    Drum in penumbra
    Un oaspete la cina
    etc, etc, etc

  7. ca tot vine craciunul „Singur acasa ” toate variantele😉

Lasă un răspuns

